Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od pewnego czasu wymaga, aby zagwarantować pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na to, aby kupić dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu wody do biura?

Ile kosztuje taka usługa?

Co najważniejsze, należy mieć świadomość, że firmy oferujące dostawę wody z reguły wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, które są przed nimi stawiane, a zatem hurtowy jej zakup jest z pewnością opłacalnym wyjściem. Koszt niespełna dwudziestolitrowej butli wody to około dwadzieścia złotych, co jest, należy przyznać, bardzo przyzwoitą stawką, biorąc pod uwagę ceny wody butelkowanej w sklepach. 

Typy dystrybutorów

Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, warto zapewnić odpowiedni dystrybutor wody. Istnieją ich różne typy, ale najbardziej popularny i opłacalny będzie dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich przychodni czy hoteli. Istnieje opcja, aby rzecz jasna kupić go na własność, ale istnieje także niezwykle korzystna finansowo opcja wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to zwykle kilkadziesiąt złotych. 

To bardzo ważne

Woda do biura jest konieczna dla przyzwoitego samopoczucia pracowników. Dlatego nie powinno się oszczędzać na liczbie dystrybutorów i jakości wody, na której regularne dostawy się decydujemy. Z pewnością wpłynie to także na efektywność pracy.